Besplatna dostava za narudžbe veće od 100 KM

NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI

Da li vidim sve od proizvoda što nudite?

Da, ali svi proizvodi koje vidite ne moraju biti u tom trenutku na stanju. Stanje možete vidjeti kada kliknete na proizvod.

 

Opis ne sadrži dovoljno informacija, koga mogu kontaktirati?

Javite nam se putem emaila shop@mopharmplus.ba, a mi ćemo se potruditi da vam damo više informacija za proizvod koji vas zanima.

Kako da naručim proizvode?

Izaberite proizvod ili više njih koje želite kupiti. U blizini će se nalaziti dugme DODAJ U KORPU. Klikom na to dugme ubacujete proizvod u korpu. Klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu stranice možete završiti kupovinu. Slijedite upute i izabrani proizvod će doći na vašu kućnu adresu.

 

Imate mnogo proizvoda, kako da nađem baš one koji me interesuju?

Pronađite u gornjem desnom uglu ekrana ikonu za pretragu koja izgleda kao lupa. Kliknite na nju, ukucajte proizvod koji vas zanima i kliknite ENTER na tastaturi. Dobit ćete rezultate vezane za vašu pretragu.

 

Kako da nađem proizvode koji su na akciji?

U glavnom meniju se nalazi link nazvan AKCIJE. Kada kliknete, izlistat će vam se svi proizvodi koji su trenutno na akciji.

 

Kako iz korpe da izbacim neke proizvode?

Klikom na KORPU možete vidjeti sve proizvode koje ste izabrali. Pokraj svakog proizvoda se nalazi “X”. Klikom na “X” uklanjate proizvod iz korpe. Ako ipak želite samo smanjiti količinu proizvoda, recimo umjesto četiri proizvoda želite dva, samo umjesto broja 4 upišite 2, ili klikajte na strelicu prema dolje koja se nalazi pored broja onoliko puta dok ne dođete do željene količine.

 

Da li moram imati profil da kupujem proizvode?

Ne, nije potrebno da napravite profil. Možete vršiti kupovinu bez ikakvog profila.

 

Kako ću znati da je izvršena kupovina?

Dobit ćete email sa potvrdom narudžbe, te ćete odmah na web shopu biti obaviješteni da je vaša narudžba uspješna.

 

Naručio/la sam, ali nisam dobio/la email za potvrdu narudžbe?

Provjerite još jednom ispravnost vašeg email – da li je sve ispravno ukucano, da li nedostaje neko slovo, ili je napisano slovo viška, da li postoji neka tačka ili crtica koja nije ukucana. Nakon provjere ponovite postupak.

Ako problem i dalje bude prisutan, pošaljite nam poruku na shop@mopharmplus.ba

 

Kako ću provjeriti status narudžbe?

Emailom ćete biti obaviješteni da je vaša narudžba otpremljena i da je možete očekivati u roku opisanom u našem pravilniku o dostavi proizvoda.

 

Ako budete imali dodatnih pitanja, javite nam se na shop@mopharmplus.ba.

 

Da li mogu naručiti proizvode putem emaila ili telefona, a da ne moram izvršiti registraciju?

Proizvodi koji se nalaze u ponudi webshop-a ZU Apoteka “Mopharm” Mostar na internet adresi www.mopharmplus.ba mogu se naručiti isključivo preko webshop-a popunjavanjem predviđenih polja, a što ne podrazumijeva registraciju. Putem emaila ili telefona nije moguće izvršiti narudžbu proizvoda.

 

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne, ne postoji minimalan iznos narudžbe.

 

Šta ako proizvod koji želim naručiti nije odmah raspoloživ?

Na našem veb shopu postoji informacaija o dostupnosti određenih proizvoda. Ukoliko proizvod u momentu narudžbe nije raspoloživ, odnosno nemamo ga na stanju u našoj prodaji neće biti moguće izvršiti njegovu narudžbu.

 

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Da. Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka preuzimanja iste od strane dostavljača.

Na koji način mogu platiti narudžbu?

Plaćanje se trenutno može vršiti isključivo pouzećem. Dakle, kada vam kurir donese proizvod na adresu, tada ćete ga platiti gotovinom.

 

Da li mogu platiti karticom?

Trenutno nudimo samo opciju plaćanja pouzećem, a intezivno radimo na tome da omogućimo i kartično plaćanje u što kraćem roku.

 

Da li je porez (PDV) uračunat u cijenu?

Da, PDV je uračunat u cijenu koju vidite pokraj svakog proizvoda.

 

Da li se dostava naplaćuje?

Da, dostava se naplaćuje po cjenovniku opisanom u Dostave i reklamacije.

 

Kako iskoristiti kod za popust?

Na zadnjem koraku procesa kupovine, nakon što odaberete način plaćanja, u polje predviđeno za unos koda upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite sa procesom narudžbe.

 

Da li ću dobiti fiskalni račun za kupljene proizvode?

Da, za svaki kupljeni proizvod izdajemo fiskalne račune.

 

Da li preko Mopharm web shop postoji mogućnost narudžbe proizvoda koji nisu dostupni u redovnoj prodaji u poslovnicama?

Svi proizvodi koji se nalaze na www.mopharmplus.ba se također nalaze i u poslovnicama Apoteke Mopharm.

Da li dostavljate proizvode u inostranstvo?

Ne. Proizvode možete poručiti isključivo za područje Bosne i Hercegovine.

 

Da li je moguće da poručim proizvode, a da ih pošaljete nekome drugome?

Da, samo je potrebno da navedete kontakt podatke osobe koja će preuzeti proizvode i da ih obavijestite o iznosu koji trebaju platiti.

 

Da li se dostava naplaćuje?

Da, dostava se naplaćuje po cjenovniku opisanom u Dostave i reklamacije.

 

Da li dostavljate na kućnu adresu?

Da. Sve narudžbe dostavljamo na kućnu adresu brzom poštom bilo gdje u BiH.

 

Da li cijena dostave varira u zavisnosti od mjesta u kojem se nalazim?

Ne. Cijena dostave je fiksna za bilo koji dio Bosne i Hercegovine i dostavu vršimo u sve dijelove BiH.

 

Šta ako naručim proizvode i pošta ili dostavna kuća ih izgubi?

Paketi su osigurani od gubitka prilikom transporta. Ako dobijemo potvrdu od pošte ili dostavne kuće da je paket izgubljen, poslaćemo vam iste proizvode ponovo. Ukoliko te produkte nemamo na stanju u dogovoru sa vama šaljemo druge artikle ili vam vraćamo uplaćeni novac.

 

Kako mogu dobiti informacije o paketu koji mi je poslan?

Možete nam se javiti na e-mail ili telefon, i dostavite nam broj vaše narudžbe. Naše osoblje će provjeriti i ako je Tracking kod dostupan poslat ćemo vam ga. Ako kod za dostavnu kuću ne postoji onda ćemo mi kontaktirati dostavnu kuću i tražiti podatke za navedenu pošiljku.

 

Da li postoje dodatni troškovi za plaćanja gotovinom na kućnoj adresi, kuriru koji donese paket?

Ne. Kada pošaljemo paket, bio on sa povratom novca od strane kupca ka nama, ili ne, cijena produkata i usluge dostave je ista. Ne uvećava se cijena ako naručite plaćanje gotovinom kuriru.

 

Koju vrstu odgovornosti snosite u slučaju kašnjenja u isporuci proizvoda na predviđenu adresu?

Isporuka proizvoda naručenih putem web shopa www.mopharmplus.ba se obavlja preko relevantnih kompanija koje obavljaju poslove dostave pošiljaka u našoj zemlji. U njihovom poslovanju propisani su uslovi i rokovi isporuke pošiljaka na predviđene lokacije, te u slučaju kašnjenja u isporuci servis dostave snosi određene konsekvence propisane njihovim pravilima poslovanja.

 

Nisam siguran/a da li ću biti na adresi u momentu isporuke, da li je to problem?

Kurir brze pošte će vas nazvati prije nego dostavi vašu narudžbu. Sa kurirom se možete dogovoriti za drugo mjesto ili vrijeme isporuke.

 

Kada mogu očekivati moj paket?

Dostavu vršimo putem brze pošte i u odnosu na dostupnost naručenih artikala maksimalno vrijeme za dostavu je od 2 do 5 radnih dana (vikend i praznici nisu uračunati). Ukoliko će doći do većeg kašnjenja u isporuci, o tome ćemo vas blagovremeno obavijestiti.

Mogu li vratiti naručene proizvode?

Da, naručene proizvode koje servis dostave isporuči na vašu adresu možete vratiti na našu adresu, prema pravilima opisanim u Dostava i reklamacije.

 

Koji je vremenski period u kojem mogu izvršiti zamjenu proizvoda?

Proizvode možete zamijeniti ili poslati zahtjev za zamjenu u roku od 48 sati od primitka narudžbe, pod uslovom da nisu oštećeni i da su u orginalnoj ambalaži. Da bi zamijenili artikal savjetujemo da odmah prilikom prijema uputite e-mail-zahtjev za povrat sa svim informacijama i kodovima narudžbe. 

Koje je vaše radno vrijeme?

Automatizovani sistem omogućava narudžbu bila kada i bilo gdje. Centar za podršku radi od 8:00 do 16:00 (GMT+1) svakog dana osim vikenda i praznika.

 

Niste pronašli odgovor na vaše pitanje ili rješenje problema i treba da nas kontaktirate?

Pažljivo pogledajte ovaj FAQ, gdje je bogato iskustvo naših odgovora i rješenja za 90% pitanja klijenata. Ako i dalje želite nešto pitati, možete to učiniti putem e-mail adrese: shop@mopharmplus.ba ili na telefon +387 36 580 535 svakim radnim danom od 8-16h.

 

Da li nam garantujete za sigurnost ličnih podataka koje ostavljamo na vašem web shopu?

Generalno kod deponovanja ličnih podataka za korišćenje određenih web servisa postoji opravdan strah od zlonamjernih hakerskih napada. Poseban problem predstavlja i naplata proizvoda putem kreditnih kartica. Međutim, za web shop, Mopharm je u ovoj fazi rada predvidio plaćanje robe isključivo pouzećem što podrazumjeva deponovanje samo onih podataka koji će nam omogućiti izvršenje isporuke proizvoda naručiocu. Mopharm se obavezuje da će čuvati privatnost podataka svih korisnika našeg web shopa.

 

Gdje mogu napisati svoje mišljenje i utiske o vašem web shopu?

Vaše mišljenja, pitanja, pohvale, žalbe i sugestije možete poslati putem emaila na našu adresu shop@mopharmplus.ba.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće iskustvo na našoj web stranici, unaprijedili funkcionalnost naše web stranice, prikazali reklamne sadržaje i ostale funkcionalnosti koje inače ne bismo mogli pružati. Korištenjem ove web stranice, slažete se uslovima opisanim u Politika privatnosti, Uslovi i pravila korištenja i Kolačići.